RSS Feed

Acel moment când…#2

Cu toții știm cum este să îți meargă lucrurile prost. Cu toții știm și cum este să îți meargă lucrurile prost toate în același timp. Într-o astfel de situație mă aflu eu acum. 

Imaginează-ți acel moment când treci printr-o perioadă mai dificilă și te apucă plânsul din senin și din orice și asculți muzica la maxim de îți bubuie creierul că poate-poate o să te facă să uiți de ale tale. Imaginează-ți acel moment când, pe lângă partea emoțională, se defectează și cea tehnică. Imaginează-ți acel moment când cablul se taie exact când vrei să vezi ceva la televizor și acel moment când te apucă „inspirația” să îți criptezi telefonul, dar întrerupi operațiunea, ceea ce duce la ștergerea a absolut orice aveai în memoria lui. Imaginează-ți acel moment când… îți imaginezi discuția cu mama despre faptul că nu mai absolut nimic pe telefonul cumparat abia acum o săptămână. Tata o să se uite la tine urât și o să te întrebe cum ai reușit, dar asta va fi tot. Îi vei cere bani să mergi la un service ca să recuperezi ce aveai pe el, fără dramă, fără nimic. Dar mama… Ah, mama! Mama o să te întrebe ce naiba te-a apucat să umbli pe acolo (de parcă ar fi trebuit să ții telefonul în vitrină să te uiți ce frumos e, dar să nu îl atingi) și că acum e treaba ta ce faci, cu ce plătești service-ul, că trebuie să dai din banii ăia pe care i-ai strâns atât de greu. Bineînțeles, toată discuția nu s-a întâmplat încă. Dar imaginează-ți acel moment și o să te apuce plânsul numai la ideea că ai dat-o în bară și că va trebui să spui familiei despre asta și că urmează un discurs la care și Hitler s-ar simți rușinat de ce a făcut. Și imaginează-ți că preferi mai bine să te duci și să cumperi un telefon identic din banii tăi fără să mai povestești cuiva din familie ce s-a întâmplat.

Oameni buni, am dat-o în bară rău de tot! Nici nu știu ce să fac! Am întrebat pe un site acum vreo oră și de atunci tot dau refresh la pagină să văd dacă am primit vreun răspuns. Chiar aș prefera să îmi iau alt telefon decât să o ascult pe mama cum vorbește despre responsabilitate și încredere și multe alte lucruri. Și dacă spun numai unui membru al familiei în care am încredere că nu mă va certa, până la urmă o să scape porumbelul în fața cui nu trebuie și atunci va fi mai rău pentru că am ascuns totul. Îmi vine să mă dau cu capul de pereți și să urlu, să fac ceva! Mi-a trecut prin minte să bag telefonul în orez, așa cum am făcut atunci când am scăpat telefonul vechi în apă și a trebuit să îl usuc (deși nu are nici un sens să bagi un telefon în orez când tu ai toate datele șterse de pe el… Ce o să facă orezul, o să absoarbă aplicațiile?!). Chiar îmi vine să mor. 

Voi ați fost în situații similare? Ce ați făcut? 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

4 responses »

  1. Pff…nu stiu.Nu am mai fost in situatia asta.Oricum,mie mi-a murit telefonul sambata dimineata,daca asta te face sa te simti mai bine :)), si acum e in Brasov,in service,Dumnezeu stie ce are.

    Apreciază

    Răspunde
    • Tocmai in Brasov? Dar cum ai reusit? :)) Dar problema s-a reparat. M-am dus la magazinul de unde l-am luat fara sa stie nimeni si mi l-a reparat o fata de acolo. Nici nu mi-a cerut bani! In zece minute am avut telefonul ca nou! Si chiar ca nou, din moment ce mi se stersesera toate aplicatiile pe care le-am descarcat. Doamne, nu stiu ce ma faceam daca nu il „recuperam”. Mult succes cu al tau!

      Apreciază

      Răspunde

Ce crezi despre asta?

