RSS Feed

Goodbye summer, welcome school!

coverIată că s-a terminat și vacanța și trebuie să ne întoarcem la  școală! A fost o vară frumoasă în care am făcut și lucruri noi (vezi 3 lucruri… noi pe care le-am făcut în această vară) și am lăsat școala la o parte până când m-am trezit în ultima săptămână că mai am teme (vezi Acel moment când…#1) . Dar ce a fost a fost, acum începe un nou an școlar, eu trec în clasa a XI-a, împlinesc pe 17 septembrie 17 ani și sunt cu un picior în groapă facultate. Noutăți în clasă nu sunt, nici colegi noi, nici lucruri schimbate prea mult. Evident, am fost cu toții bătuți la cap cu absențele, notele și cu faptul că se vor schimba lucrurile (așa ni se spune în fiecare an, deci nici aici nu sunt noutăți). Cea mai bună parte a zilei a fost când am avut parte de obișnuita dramă școlară fiindcă o colegă voia să se așeze fix în banca în care mă așezasem și eu, dar fără nici o șansă de izbândă. Ce dor îmi era de micile certuri dintre colegi! Dar îmi pare rău că s-a terminat vacanța, parcă nici nu a fost. O să o luăm din nou de la capăt cu temele și testele și vom număra săptămânile, apoi zilele, până la vacanța de iarnă, cea intersemestrială, de primăvară și, în sfârșit, cea de vară. Mai este însă mult până acolo, important este să ne distrăm orice ar fi. 

La voi cum a fost? 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

One response »

Ce crezi despre asta?

