RSS Feed

Televiziunea a.k.a. Ce-a fost și ce-a ajuns

Posted on

Vă mai amintiți vremea aia când găseai la televizor o grămadă de lucruri interesante, indiferent de ce oră era? Mda, aproape că nici eu nu îmi mai amintesc. 

Îmi lipsesc emisiunile cu magicianul care băga o minge de tenis într-un acvariu și o scotea tot uscată, lucru care mă făcea să îmi măresc ochii de uimire până când aproape îmi ieșeau din orbite. În loc de asta, o avem pe Bianca Drăgușanu care face „trucuri de magie” și este când căsătorită, când divorțată. 

Mi-e dor de sâmbetele și duminicile când găseam filme frumoase, de familie, nu cu explozii și indivizi care au moartea-n gât, atât la propriu, cât și la figurat. La un moment dat te plictisești de atâtea „artificii” și amenințări atât de fals scrise și interpretate. Mai că mă apucă râsul când văd așa-zise „gorile„ cu pachețele de mușchi de porc  prin toate părțile corpului făcând pe durii. Mă întreb însă dacă cei mici nu au coșmaruri când se uită la asemenea filme. 

Vreau să mai văd emisiuni cu vedete adevărate, nu cu „pupeze”, ca să nu folosesc un termen din limbajul licențios, cu fuste atât de scurte că îți vine să îți iei câmpii când afli ce preț are o asemenea minunăție de mărimea unei curele. Chiar nu îmi pasă că Prințesa Botox-în-loc-de-Creier s-a cuplat cu X fotbalist sau că își fâțâie dosul minunat și umflat cu pompa de la bicicletă ca să arate ce „bună” e ea. 

Unde sunt desenle animate normale, ca Tom și Jerry ? Au fost îngropate de roboți nebuni și animații de tip Survivor în care partcipanții se „animează” în pielea goală, dând un exemplu foarte „bun” copiilor de azi. Cât mă bucur că fac parte din generația celor care s-au născut în anii 90! 

În concluzie, singurul canal pe care îl pot urmări de la cap la coadă este Disney Channel. De ce? Pentru că sunt vesele, optimiste, amuzante. Nici nu vă imaginați cât avem nevoie de astfel de lucruri în fiecare zi. Să rămână alții la emisiuni „mondene” și drame jucate prost pe Happylica lui Măruță, eu vreau să mă uit la sit-com-uri și desene în care capul personajelor au forme geometrice. Jos caterinca în care s-a transformat televiziunea de astăzi!

Voi ce credeți, era mai bine înainte sau vă convine situația de acum? 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

