RSS Feed

Acel moment când…#3

Cu toții copiem la teste, nu este cineva care să spună că nu a copiat măcar o dată în viața lui la ceva, dar există o anumită decență față de cel care îți dă să copiezi, corect? Ești nesimțit în momentul când îi reproșezi că nu ți-a dat destul sau mai știu eu ce. Ei bine, imaginați-vă că nesimțirea colegului se duce la extrem și ajungem în acel moment când colegul îți reproșează faptul că ai avut imensul tupeu să îi dai un răspuns greșit, de parcă este vina celui care a dat că respectivul/respectiva nu știa să rezolve de unul/una singur(ă) exercițiul. Și atunci îți dai seama cât de idiot ești că îți ajuți colegii când ei nu îți oferă măcar minimul de respect care ți se cuvine. Știam că deviza clasei noastre este „Unul pentru toți și fiecare pentru el”, dar abia acum am înțeles cu adevărat acest lucru. Prin urmare, am de gând să elimin prima parte a devizei și să îi las pe ceilalți să se descurce singuri, și abia atunci să vedem dacă le mai ies mediile ca înainte. 

Voi ați pățit așa, aveți asemenea trișori care vă reproșează faptul că nu i-ați ajutat să trișeze

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

2 responses »

  1. Hm…am avut colegi cărora le-am spus că poate răspunsul e greșit, așa că își asumă responsabilitatea în cazul în care acesta ar fi greșit. Mai nou am colegi care de acasă își pregătesc comentariile scrise pe foi A4 și la test e ușor pentru ei. Toată ora se fac că scriu și la sfârșit scot de nu mai știu de unde magicele foi care le asigură note mari.

    Apreciază

    Răspunde
    • Crezi ca eu nu le-am spus ca nu sunt sigura de raspuns? Dar toata lumea presupune ca as fi vreun geniu nedescoperit :)) Cat despre comentarii, profesorul meu de romana e paranoic, asa ca nu avem voie cu altceva pe banca in afara de foaia pe care dam lucrarea :)) In orice caz, m-am invatat minte si nu mai dau la copiat nimic, mai bine ma injura ca nu dau decat sa imi reproseze mai tarziu ca le-am dat gresit si sa ma enervez mai tare.

      Apreciază

      Răspunde

Ce crezi despre asta?

