RSS Feed

Masks

Că tot mai este puțin până la Halloween, am zis să postez ceva pe tema asta (până când școala nu mă îngroapă în teme și îmi pune la cap o piatră funerară cu „Odihnește-te în pace”). De fapt, am scris o poezie care sper să vă placă. 

The masks we wear,

The feelings we hide,

Are always there,

With them we’re tied.

 

They think we’re strong,

They think we’re tough

But they are wrong,

That’s why I laugh.

 

I laugh at them

Because they thought

They know us all

But they do not.

 

We love, we care,

We even weep,

But we don’t dare

To admit it.

 

If we do, we will be mocked

Because we are ourselves.

Our feelings must be locked,

We have to act like someone else.

Halloween-ul nu este doar despre monștrii precum vampirii, vârcolacii, fantomele etc., Halloween-ul este despre monștrii pe care încercăm să îi ascundem în fiecare zi, aceasta fiind ziua când nu mai trebuie să ne prefacem, în care ne putem lăsa liberi demonii interiori. 

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

