RSS Feed

Iluzii…

Posted on

—Oare, atunci când murim, ne dăm seama ce ni se întâmplă, suntem confuzi sau nu suntem deloc? În acele ultime clipe ne gândim la lucrurile pe care le-am făcut sau la cele pe care am fi vrut le facem? Ne felicităm că am ajuns până acolo sau ne reproșăm că am fi putut face mai mult? Ne amintim persoanele care ne-au marcat viața, dar le-am uitat din diferite motive sau suntem prea paralizați de frică să mai gândim logic?
—De ce te gândești la astfel de lucruri acum, când  ai atât de multe de făcut?
—Vrei să las gândurile rele pentru vremurile bune? Vrei să mă consum pentru lucrurile astea când ar trebui să mă deconectez de ele? Ce fel de prieten ești tu?
—Voiam doar să ajut. Scuză-mă că m-am băgat în viața ta.
—Nu, eu îmi cer scuze, nu ar fi trebuit să reacționez așa. Și nu tu te-ai băgat în viața mea, ci eu te-am chemat în ea. Eu sunt singura vinovată de tot ce se întâmplă în sufletul meu acum.
—Nu este adevărat…
—Oh, nu este? Atunci de ce vorbesc cu tine, Iluzie? De ce? Pentru că sunt nebună? Nu, nu sunt nebună, știu că ești doar o plăsmuire a imaginației mele, a sufletului meu în suferință. Vorbesc cu tine pentru că mă faci să mă simt mai bine, pentru că îmi spui ceea ce am nevoie să aud, nu ceea ce vreau să aud. Și nici măcar să taci și să asculți nu poți? De ce?
—Știi bine de ce! Oi fi eu doar o iluzie, dar port chipul cuiva cunoscut, al cuiva pe care îl vezi în fiecare zi. Mă cunoști prea bine ca să îmi ștergi personalitatea și să mă transformi în conștiința ta! Și vrei să stau pur și simplu să te ascult?
—Bine.
—Bine.
—Iluzie, o să mă asculți la noapte, în vis? O să vii?
—Nu știu, dar știu că nu o să mă vezi mâine.
—De ce?
—Pentru că mâine îl vei vedea pe „eu“ cel real. El e cel de care ai nevoie.
—Și dacă nu e acolo?
—Atunci cheamă-mă. Voi fi acolo.

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

