RSS Feed

Doza zilnică de stres A.K.A. Internetul de la Orange e… BEEEEEEEP

Am abonament pentru internet la Orange de vreo șase ani și mi-a ajuns până în gât! În primii 2 ani, cât a ținut contractul inițial, nu am avut nici o problemă, iar în următorii 2 viteza a cam scăzut, dar nu atât de grav încât să mă plâng. Dar, de vreo alți 2 ani încoace, îmi vine să îmi smulg părul din cap de fiecare dată când încerc să văd un film sau să mă conectez pe Facebook.

Am căutat pe net explicații și am descoperit că, după ce se termină perioada contractului inițial, Orange are dreptul să schimbe termenii contractului (dacă acesta a fost prelungit) ATÂTA TIMP CÂT ÎL ANUNȚĂ ȘI PE CLIENT DE SCHIMBĂRILE FĂCUTE. Am primit cumva vreo notificare, ceva? Noooo, că doar îi dor degetele să scrie trei cuvinte și să le trimită sub formă de SMS! Și mama se mai miră de ce îmi cade atât de mult păr în ultima vreme :)) (Orange ar trebui să trimită în fiecare lună, odată cu factura, un set pentru îngrijirea părului, din moment ce provoacă un stres atât de mare)

Ați mai pomenit să aștepți PATRU-CINCI ORE SĂ SE ÎNCARCE UN NEMERNIC DE EPISOD DE 43 DE MINUTE??? Ei bine, da, e adevărat, și nu e numai cazul meu. Am vorbit cu ai mei și au spus că în ianuarie o să mergem să reziliem contractul cu ei, apoi să vedem de la cine naiba luăm și noi net. Sugestii de firme serioase?

~Ankita~

 

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

3 responses »

  1. Pingback: 2015, ai concurență! | ~Diary Of A Shy Girl~

  2. Huuuuu Orange :-” Sunt multumita de ofertele pentru telefonie mobila, chiar imi plac, sunt la pret acceptabil… Dar cand vin vorba de net, ma apuca toate durerile de cap. In ianuarie mi se termina contractul si deja mi-am favut contract altundeva ca sa pot intra si eu pe net ca omul normal.. Mie nici in anii astia 2 de contract initial nu mi-a mers cum trebuie.. Cum ti-am zis, am alt contract. Cu cei de la UPC, mi-am pus Fiber Power si extraoptiunea Wi-fi. Mie mi l-au recomandat foarte multe persoane si pe unde am fost si am furat wi-fi, am fost multumita :o3

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

