RSS Feed

2015, ai concurență!

Posted on

Anul 2014 a fost „anul meu” dacă pot să spun așa, deci 2015 are competiție. Nu a fost foarte diferit față de alți ani, dar am reușit să învăț multe lucruri despre mine și despre ceilalți. Mi-am dat seama că nimeni nu este indestructibil și că problemele pe care le avem zi de zi ne influențează comportamentul mai mult decât ne-am da seama. Am învățat că uneori trebuie să fii „rău” ca să fii respectat de ceilalți, dar să nu uiți să îi ajuți când au nevoie – nu să le dai totul de-a-gata.

În ceea ce privește blogul, am fost mai activă decât mă așteptam și am reușit să fac destul de multe recenzii, dar nu atât cât mi-aș fi dorit. M-am axat în ultima vreme mai mult pe gânduri și sentimente decât pe „critică”.

În 2014 mi-am propus să citesc 50 de cărți (pentru că i-am promis mamei că o să o las mai moale cu cititul) și am reușit să citesc 59, ceea ce mi se pare chiar bine. Mă bucur că am reușit să citesc mai multe cărți în engleză (cam o treime din total) și mi-am îmbogățit vocabularul.

Ce îmi doresc în 2015? Păi, să vedem:

  • Să citesc 55 de cărți 
  • Să scriu mai multe recenzii
  • Să schimb netul de la Orange
  • Să mă apuc de învățat pentru facultate
  • Să încerc ceva nou, orice
  • Să mă apuc de o limbă străină (oscilez între italiană și germană)
  • Să cheltuiesc mai puțin și să economisesc mai mult 
  • Să ajung la  zi cu serialele pe care le urmăresc
  • Să bifez toate de mai  sus 🙂

Sper ca anul 2015 să fie și mai bun și mai frumos decât 2014 și să spunem cu mândrie la sfârșit de 2015 că am reușit să facem tot ce ne-am propus, ba chiar mai mult! Lamulți ani! 

happy new year 2015 hd wallpaper~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

2 responses »

  1. 55 de carti… wow! Esti ambitioasa :). Citesti carti mai grele, din ce imi dau seama, ceea ce e de admirat la tine. Imi plac recenziile pe care le faci, mult spor in continuare!

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

