RSS Feed

Tot femeia le face pe toate!

Posted on

Este un lucru ştiut că femeile fac mari eforturi ca să mulţumească pe toată lumea – în special pe bărbaţi. Femeile suportă foarte multe chestii doar ca să îl facă pe El (cu E mare, normal, că doar e Dumnezeu!) fericit: spală, calcă, cos, nasc, gătesc etc. Și singura „atribuție” a lui este să o facă fericită (teoretic). Practic, tot femeia trebuie să o facă și pe asta. 

Am gasit pe Facebook un link către un articol pe tema ”4 tipuri de săruturi pe care el le adoră”. Deși am văzut articole asemănătoare de n ori, am zis „Hai, că nu mă doare să dau un click!” și am citit articolul în care este explicat ce fel de săruturi le plac bărbaților. Am căutat de curiozitate pe Google „Tipuri de săruturi care îi plac ei”. Ghiciți ce am găsit:  articole pentru femei despre cum să îi mulțumească pe bărbați. Ce contează că poate ei nu îi place tipul de sărut? Iubițelul ei să fie satisfăcut!

Pe bune?! Chiar avem nevoie să știm ce fel de săruturi le plac bărbaților? Dacă mă place, mă place oricum! Atunci când vorbesc, nu îmi bag limba pe gâtul interlocutorului (ar fi imposibil din punct de vedere fizic), deci sărutul nu este singurul lucru care mă definește. De acord, e plăcut, dar sunt alte lucruri care contează mult mai mult decât asta. 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

