RSS Feed

Când îți pasă, te doare…

Posted on

În ultima perioadă am avut niște momente grele în care aș fi avut nevoie să mă destăinui cuiva, dar singura persoană căreia îi spuneam cele mai multe lucruri mi-a tras clapa fix când am avut mai mult nevoie de ea. Am realizat în acea zi că, de fiecare dată când mă atașez de cineva, ajung să fiu rănită tocmai pentru că îmi pasă. Și așa s-a „născut“ următoarea poezie:

De ce mi-ar păsa?

De ce mi-ar păsa

De oameni și viețile lor?

De ce mi-ar păsa

Când se nasc, cum trăiesc sau cum mor?

De ce mi-ar păsa

De ce vor?

De ce mi-ar păsa
Că soarele-apune?
De ce mi-ar păsa
De lume ce spune?
De ce mi-ar păsa
Anume?

De ce mi-ar păsa
De viață și teste?
De ce mi-ar păsa
De glume și feste?
De ce mi-ar păsa
De proteste?

De ce mi-ar păsa
Că mă doare?
De ce mi-ar păsa
De ce sunt oamenii-n stare?
De ce-mi pasă
Oare?

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

One response »

Ce crezi despre asta?

