RSS Feed

Felicitări de Paște!

Posted on

Săptămâna trecută profesoara de religie ne-a rugat să facem diferite lucruri legate de Paște din materiale reciclabile pentru a le vinde, banii revenind cuiva care are cu adevărat nevoie de ei. Eu m-am gândit să fac felicitări quilling, deși nu am mai folosit tehnica aceasta niciodată. Am folosit următoarele materiale:

*Carton colorat
*Fâșii de 5mm de diferite culori
*Aracet
*Marker
*Muuultă răbdare (atât de mare că nu încăpea în poză :))) )

image

Și iată și rezultatul:

image

Mda, mi-au luat cam 3 ore, dar a meritat! Nu este foarte greu, vă recomand să faceți și voi, mai ales când vreți să vă relaxați (credeți-mă, nu te mai poți gândi la lucrurile stresante când ai numai fâșii de hârtie lipite de degete).

image

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

5 responses »

  1. Multumesc pentru articol. Trebuie sa fac felicitare cu copilul ptr gradi. 😉

    Apreciază

    Răspunde
  2. Si buburuza mea mare a făcut mărțișoare din așa ceva, de una singură! M-a uimit ce frumoase au ieșit, eu nu am răbdare cu așa ceva! :))

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

