RSS Feed

Cioburi de idei

Posted on

M-am privit în oglindă și m-am gândit: Ce înseamnă până la urmă să fii frumos? Lumea s-a schimbat, mentalitatea s-a schimbat, frumusețea este ceva relativ. Suntem cu toții niște clișee ale naturii: avem trăsături similare, corpul nostru funcționează în același fel, și totuși insistăm să facem diferențe între noi. Întotdeauna trebuie să existe un clasament, de parcă viața este un perpetuu concurs de frumusețe unde cineva iese pe primul loc, iar restul sunt dați la o parte.

 Frumusețea nu este totul, frumusețea nu este de fapt nimic, FRUMUSEȚEA NU EXISTĂ! Ceea ce numim noi „frumusețe” este de fapt o serie de parametri adoptați de majoritatea populației în momentul de față, iar acești parametri se schimbă de-a lungul istoriei în fel și chip. Cel catalogat drept „frumos” cu sute de ani în urmă acum este văzut ca o bestie hidoasă. EROARE!

73e207330b0a9ffda470916fea3801d9Trăsăturile fizice nu ne definesc ca persoane, sunt doar material genetic adunat timp de generații întregi și combinat într-o altă ființă umană. Ceea ce ne caracterizează pe noi sunt lucrurile pe care le facem ca să schimbăm lumea. Și ce schimbă lumea mai mult decât ARTA?

Cărțile, filmele, tablourile, muzica, dansul, sculptura, arhitectura, tehnologia, ingineria, toate sunt arte! De ce nu ne folosim cu toții imaginația ca să creem artă adevărată, să arătăm că avem ceva de spus?

Eu, una, încep de acum. Am spart oglida în mii de cioburi care alcătuiesc un mozaic dezordonat cu frânturi din propria-mi reflexie. Un tablou viu al protestului meu împotriva ideii de „frumusețe”,  piese de puzzle îmbinate la întâmplare. Unii ar spune că este un dezastru, ceva urât, dar noi, artiștii știm mai bine de atât. Am spart ideea și am reasamblat-o într-o operă de artă.

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

3 responses »

  1. Lumea este teleghidată iar noi artiștii numai avem ce face cu ea….

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

