RSS Feed

Achiziție nouă

Posted on

Ohooo, de când nu am mai postat în categoria asta! Dar iată că azi mi-am luat chiar 2 cărți!

Pe „Avertisment“ am pus ochii încă de când am văzut-o pe un grup de pe Facebook
image

Iar manualul de biologie l-am cumpărat „pentru că facultate“

image

Abia aștept să citesc „Avertisment“, o să îi fac recenzia îndată ce o termin.

P.S. Urmăriți-mă pe Instagram: https://instagram.com/p/4hKrsXzZp1/

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

