RSS Feed

Acel moment când…#5 + God, I hate my life!#3

Posted on

Minunata vacanță de vară dintre clasa a XI-a și a XII-a! Ultimele 3 luni în care te poți relaxa înainte de ”Potop”, poți merge la mare sau la munte, poți citi 24/7, nu ai teme sau lecții de învățat… Asta dacă nu ești eu.

Doar gândindu-mă la clasa a XII-a mi se face pielea de găină, de parcă cineva a zgâriat tabla cu unghiile, iar gândul la schimbarea bruscă de la programul de după-amiază la cel de dimineață mă face să vreau să hibernez până în 2020. Dar asta este cea mai mică problemă a mea. 

Acel moment când îți urăști viața apare abia după ce realizezi câte lucruri de ai de făcut în vacanță. Doar imaginează-ți: ai de învățat 3 manuale de biologie pentru admiterea la medicină, trebuie să (re)citești o grămadă de romane plictisitoare fiindcă vei avea nevoie să faci comentarii pentru bac, dirigul ți-a dat din nou 100 de variante de rezolvat la mate și, colac peste pupăză, canicula îți topește creierul. În plus, pentru că nu erau absolut deloc suficiente toate astea, vezi un concurs  organizat de o editură care ți-ar putea publica creația  literară și nu te poți gândi decât la faptul că nu ai nici cea mai vagă idee ce ai putea scrie până pe 15 septembrie, astfel încât să ai măcar o mică șansă de reușită. 

Poate, atunci când citești, nu ți se par atât de multe lucruri, dar încearcă doar să le pui în practică și să vezi dacă poți face ceva ce nu îți place oră de oră, zi de zi timp de 2-3 luni. Crede-mă, nu o să reziști nici o săptămână. 

Ei, o să trec eu și peste asta, bănuiesc sper. Aveți și voi o vară așa plină, sau sunt doar eu? 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

16 responses »

  1. Oooo da si care credeam ca numai eu imi pierd vacanta asa, stiu cum e cu admiterea la medicina, si eu tot pentru asta invat, priveste „partea buna” acum sunt doar cateva manuale si ai trei luni, peste un an o sa ai cateva manuale si o singura saptamana:))) Unde vrei sa dai?

    Apreciat de 1 persoană

    Răspunde
  2. Eu am cam o intreaga culegerea de mate de rezolvat + 300 de exercitii din variantele pentru BAC. Ah, da, si 6 romane (tot pentru BAC) de citit. Si intru in a X-a!!! Dar, deocamdata, ma bucur de marea superba! Am timp de toate ^_^
    P.S: Mi-am carat caietele de mate dupe mine, mai scriu cand imi e prea lene sa ies din casa (de fapt, nu vreau sa ma despart de aerul conditionat).
    P.S 2: Oare pe mine ce ma asteapta cand ajung in a XII-a? 😮

    Apreciat de 1 persoană

    Răspunde
    • Ei bine, la noi se face asa: 3 ani nimeni nu se crizeaza din cauza bacului, iar la sfarsit de a11a toti profesorii se uita la noi ca la niste copii neinteresati de viitor si ni se dau teme in ultima vara. Bine, la mate ne-a dat si vara trecuta de facut variante si la romana romane de citit, dar cand ma gandesc ca la anul chiar dau bacul si trebuie sa invat si pentru facultate 3 manuale, ma ia cu frig :))
      P.S. Eu merg la mare saptamana viitoare, pentru 5 zile! Nu am mai fost la mare de 3 ani si abia astept, chiar daca imi place mai mult la munte 😀 Si NU o sa imi iau temele cu mine :)) O sa citesc totusi pe plaja, dar nimic pentru scoala. Merit si eu 5 zile fara teme :))
      P.S.2 Daca va streseaza de acum cu bacul, o sa te obisnuiesti pana in a12a si nu o sa mai para atat de mult. Depinde si de profilul pe care il ai… O sa te descurci 😉

      Apreciază

      Răspunde
      • Eu am stat prima saptamana din vacanta la munte, apoi am plecat la mare (sceptica, pentru ca si mie imi place ai mult muntele) si inca sunt aici, plec peste o saptamana si cateva zile. Ei bine, nu puteam abandona temele pentru o luna de zile :)) Cand ma intorc acasa, stau o zi si plec din nou, la alta mare. Atunc nu o sa imi iau caietele la mine sub nicio forma!
        P.S: M-am indragostit de mare si tot ce tine de ea cand am mers la Capri. As putea trai pe un vapor! ❤
        P.S 2: Sunt la mate-info.

        Apreciat de 1 persoană

        Răspunde
        • Ohooo, dar te plimbi, nu gluma! :)) M-ai facut geloasa :))
          Mate-info… Greu la mate, presupun. Eu sunt la stiinte ale naturii, macar am M2 (mda, de parca ar fi vreo consolare :)) ) Bafta la teme si la bronzat 😉

          Apreciază

        • Merit si eu o vacanta (bine, sunt 2- dar nu conteaza) dupa veri in care am fost doar in excursie cu scoala si la bunici, nu? Zecelea pe care l-am luat anul trecut la examen la mate trebuia rasplatit! De altfel, a fost si lucrul care mi-a confirmat ca ma voi descurca la profilul asta. Deocamdata e okey, imi place mate, oricat de grea imi pare in unele momente! Multumesc! De asemenea!

          Apreciat de 1 persoană

        • Eu am luat 9.70 la mate, dar imi cunosc limitele :)) mate-info nu e de mine, mai ales ca vreau sa merg pe medicina.

          Apreciază

        • Eu ma simt in elementul meu cand sunt inconjurata de cifre si chestii care tin de mate. Desi, anul asta, am fost pasionata mai mult de info, probabil pentru ca era ceva nou, iar profa stia exact cum sa faca ca sa ne atraga atentia, m-a fascinat modul ei de a preda- cea mai tare profa ever! ❤ O sa imi fie dor de ea (asta pentru ca m-am transferat la alt liceu- la anul ma voi simti boboc iar). Vad eu ce si cum in viitor..

          Apreciat de 1 persoană

        • Fiecare cu preferintele. Mie nu mi-a placut informatica in a9a si in a10a pentru ca profa nu stia sa explice si nici nu se omora prea mult sa ne invete ceva… Si daca tot esti cu matematica si informatica, pe ce vrei sa mergi mai departe?

          Apreciază

        • Inca nu sunt hotarata.. De multe ori visez cu ochii deschisi ca voi fi o profesoara, dar nu una simpla, ci una care sa schimbe ceva in mentalitatile tinerilor. Indiferent de drumul pe care il voi urma in viata, vreau sa reprezint schimbarea.. De asta, mi-am promis ca nu voi lupta sa devin un elev de nota 10, ci un om de nota 10.

          Apreciat de 1 persoană

        • Ooo, frumos! Sper sa reusesti in orice meserie iti alegi 😉

          Apreciază

        • Multumesc! La fel! ^_^

          Apreciat de 1 persoană

Ce crezi despre asta?

