RSS Feed

Blogul – O parte a vieții mele

Posted on

În urma sondajului pe care l-am realizat, voi ați decis că vă doriți să aflați cum am ajuns eu să scriu pe un blog, așa că vă voi da ceea ce ați cerut.

Care a fost contextul? Să facem o călătorie în timp până acum 3 ani de zile… Eram elevă în clasa a VIII-a, cel mai greu și stresant an din întregul gimnaziu. Mate, română, mate, română ş.a.m.d. în fiecare zi, pagini peste pagini de variante rezolvate… Un blestem! Aveam nevoie de o scăpare, așa că m-a mâncat în… cap să citesc o carte fix în ora de mate! Evident, profa m-a observat și a venit frumos la mine la bancă și m-a întrebat: Ce citești tu acolo? Eu am răspuns, deja mai roșie decât mașina pompierilor și gata să îmi cadă cerul în cap: Cercul Secret. Atât mi-a trebuit! Mi-a confiscat cartea (care era al doilea volum din serie, deci era de 2 ori mai rău) și de atunci mă striga doar „Cercul Secret” sau, preferata mea, „Cercul Polar”. Și pentru că umilința nu era destul de mare, la următoarea ședință cu părinții mama a primit cartea de la profa de mate… Oricum, cred că seria de cărți m-a marcat atât de tare că m-am decis să scriu propria mea poveste cu vrăjitori adolescenți (asta, și faptul că Blair și Carro, care mi-au fost colege, își aduceau la școală caietele cu capitolele scrise de ele 😀 ).

keep-calm-and-blogFiind mai timidă din fire, nu mi-am adus caietul cu prima mea încercare de scriere și nu am arătat-o nimănui, de teamă să nu fie un dezastru total și să mă fac de râs. Evident că era un dezastru total, habar nu aveam cum să construiesc descrierile fără să pară forțate sau să alcătuiesc dialoguri credibile, dar abia eram la început. Nu după mult timp, Carro și Blair mi-au spus că ele și-au făcut blog și m-au rugat să le spun părerea mea (de parcă eram vreo expertă :)) ). Tot citind eu la capitole, m-am gândit: De ce să nu îmi public și eu capitolele? Internetul îmi oferea posibilitatea de a-mi păstra identitatea secretă (nu aveam de gând să îmi las colegii să afle despre blog, nu ar fi înțeles) și de a afla ce cred niște persoane complet străine despre ceea ce scriu. Zis și făcut! Pe 27 aprilie 2012 a luat naștere Ankita’s Crazy Words și 3-4 zile mai târziu, cu mâinile tremurânde, mi-am publicat primul capitol. Carro și Blair mă susțineau la fiecare post spunându-mi să o țin tot așa și au început și alte bloggărițe să facă la fel. Am scris o grămadă de capitole și povești, încercând să mă perfecționez pe parcurs.

Timpul a trecut și mi-am dat seama că, deși încă îmi plăceau poveștile fantasy, nu mai simțeam că pot să scriu acest gen, și uite așa a fost creat Diary Of A Shy Girl pe 30 aprilie 2013 unde îmi propusesem să scriu povești mai realiste, dar nu numai. Prin acest blog voiam să arăt cine sunt, ce cred, ce gândesc atunci când nu scriu, și consider că am reușit să fac acest lucru.

Dacă cineva m-ar întreba care e cea mai mare realizare a mea de până acum, nu aș spune „Notele” sau „Mediile” cum  probabil ar crede uniele persoane care pretind că mă cunosc. Eu aș răspunde simplu: BLOGUL. De ce? Pentru că m-a format pe mine ca om, pentru că mi-a arătat că există persoane care te susțin, chiar dacă nu te-au întâlnit vreodată, pentru că am putut să scriu despre orice fără să fiu judecată.

 De ce să îți faci blog? DE CE NU? 

~Ankita~

P.S.: Nu îmi urăsc profa de mate din gimnaziu, din contră! 

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

8 responses »

  1. Wiiip, fighting!!! ❤

    Apreciat de 2 persoane

    Răspunde
  2. Scrisul ajuta! Asa ca, tot înainte!

    Apreciat de 2 persoane

    Răspunde
  3. mortladatorie

    Mult succes înainte! Dacă îți place să scrii, scrie, indiferent despre ce!

    Apreciat de 2 persoane

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

