RSS Feed

3 lucruri… pe care ar trebui să le știi înainte să te urmărești ”Doctor Who”

Posted on

Recent, am început să urmăresc serialul Doctor Who pentru că eram în căutarea unui serial care să nu mă facă să mă plictisesc după câteva episoade. Văzusem deja la TV câteva episoade din sezoanele 5 și 6, ceea ce înseamnă că primul Doctor cu care am făcut cunoștință a fost ilustrat de Matt Smith. Acum vreo lună mi-am amintit de serial și am decis că trebuie să îl văd. Iată 3 lucruri care ți se vor întâmpla dacă te decizi să urmărești și tu serialul:

#1: O să devii garantat un „Whovian”, adică un fan isteric entuziast al serialului. Vei reține fără să vrei numele tuturor extratereștrilor și planetelor, inclusiv felul de a fi al tuturor speciilor și frazele lor specifice (nu toți au așa ceva). În plus, vei începe să râzi la glume legate de serial, cum ar fi: 7be4b4bdca0313df7d5e3f99488edee8

#2: Timpul nu o să treacă cum obișnuia să o facă. Nu știu dacă e din vina călătoriei în timp și spațiu sau TARDIS-ul doar se plictisește, dar zile întregi par să treacă în doar o secundă atunci când te uiți la serial, de parcă ai călători tu însuți/însăți la bordul ei (mă refer la TARDIS și da, TARDIS este o „ea”).

1fWKL

#3: Nu o să mai privești niciodată stelele ca înainte. O să te întrebi dacă există cu adevărat alte specii în univers și dacă un om nebun într-o cabină telefonică albastră va ateriza vreodată pe Pământ ca să salveze planeta. Sună nebunește, nu? Așa credeam și eu, înainte să văd 8 sezoane de Doctor Who într-o săptămână și jumătate. 

fc,550x550,royal_blue

Doctor Who este un serial superb realizat care merită văzut și revăzut. Dacă voi avea vreodată copii, cu siguranță o să le recomand serialul (dacă până atunci nu ne invadează extratereștrii, caz în care ar părea doar o telenovelă), dar acum vi-l recomand vouă, indiferent ce vârstă ați avea fiindcă are câte ceva pentru toată lumea. Love ya’!

~Ankita~

f99af3522c2ddb4ab8c58e4a16996523

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

3 responses »

  1. Hai ca m-ai facut curioasa!

    Apreciat de 1 persoană

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

